zaterdag 22 juni 2013

Belton Grange

Vorige week zaterdag kwam blok 4 binnen van Letters from Belton Grange met een leuke persoonlijke note van Elsbeth op de envelop. Ik word er helemaal blij van als er weer een pakketje binnenkomt. Maar ondertussen was het ook mooi weer geworden en moest ik even van Amsterdam naar Groningen voor de verjaardag van mijn moeder. Dus ik kon er niet meteen aan beginnen. En........ bij Johan Enschede hadden ze besloten om mij aan te nemen als directie secretaresse van de CEO en de CFO. Dat waren spannende dagen. Tussendoor toch nog even tijd gevonden om naar de Belton Bee te gaan op dinsdag. Was weer super gezellig. En afgelopen vrijdag begonnen bij Johan Enschedé. Een ontzettende hectische dag en ik ben er gewoon even heel moe van. Al die namen en gezichten en functies die ze uitvoeren en twee heren tevreden houden. Veel indrukken verwerken. Maar ook nog tijd gehad om alle blokken te knippen, wat best een erg nauwkeurig en ingewikkeld klusje is en blok 1 ligt klaar om inelkaar gezet te worden. Ik moet een beetje vaart maken want ik weet dat Reiko Kato ook al bijna klaar ligt om verzonden te worden. Dit weekend even lekker rustig aan doen en ontspannen met Belton en met een nieuw boek.


1 opmerking: