vrijdag 23 november 2012

Poppenhuis in het donker

Mijn poppenhuis staat voor het raam zodat iedereen kan meegenieten. Vooral de kinderen vinden het prachtig. Dat zie ik niet altijd omdat ik aan het werk ben maar ik zie het wel aan alle vingers op de ramen op heuphoogte. Dat was vooral een komisch gezicht afgelopen keer op 11 November, Sint Maarten.
Alle kinderen hadden meer oog voor het poppenhuis dan voor hun eigen lampion. En aan veel ouders heb ik moeten vertellen dat ik hem echt zoveel mogelijk zelf heb gemaakt en dat daar heel veel uren in gaan zitten.
De oooh's en aaaah's waren goed te horen. Daarna toch maar eens zelf gekeken hoe het er vanaf buiten uitzag.

My dollshouse is in front of the window so everyone can enjoy it. Specialy the children, they like it very much. During a workingday I can't see that but when I come home and see all the fingertips on hip height on my window, I know enough. Last time on November 11th (Sint Maarten) I liked it very much that they looked more at the dollshouse than at there own fairy-light. At all the parents I had to explain that I build almost everything myself and yes, it cost al lot of time. I could hear the oooooh's and aaaaah's very well.
Then I decided that I also want a look from the outside and see it for myself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten