maandag 26 november 2012

Ziekenverzorgster

Zaterdagavond heeft mijn mannetje zich verstapt. Had vreselijk veel pijn maar volgens hem was het alleen maar verstuikt en hoefde hij niet naar het ziekenhuis voor een foto. Gisteren nog de hele dag rondgestrompeld. Maar vanmorgen bedacht hij zich en is hij toch even langs de dokter gegaan op de fiets en daarna naar de VU. Zijn voet in een slipper want een schoen ging niet. Blijkt het toch gebroken te zijn en nu dus tot zijn knie in het gips. Hij vindt het vreselijk want nu moet hij een week stilzitten en dat kan hij helemaal niet. Nu moet ik dus in de verzorgende rol als ik 's avonds thuis kom van mijn werk. Het is altijd andersom. Dat wordt even wennen en daar pesten mijn vrienden me nu ook heel fijn mee. That's what friends are for.

5 opmerkingen:

  1. Ach! Wat een pech!!! Vertroetel hem maar lekker, zuster Tamara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap toegewenst aan je man. Wat ontzettend vervelend. En het verzorgende zit vast in je, het gaat je lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kwam ik op jou blog terecht. Zal je eerst maar sterkte wensen met je man. En mannen zijn veeeeeeel zieliger dan wij vrouwen dus heel veel sterkte ook voor jou. Hahaha...
    Maar wat maak jij een prachtige dingen. Ohhh dat ieniemienie quiltje, hoe maak je dat? Met de hand? En dan je poppenhuis/spullen. Ik ben nooit verder gekomen dan de aankoop van boeken om er ooit aan te beginnen. Ga je volgen hoor!! Je quilt vind ik ook helemaal te gek.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pleegzuster Tamara, wat ellende voor jullie!! Sterkte en beterschap dan maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Marguerite, Dank voor je complimenteuse woorden. Maakt me blij. Ik geniet er ook elke dag van. Zoals vanavond als ik thuis kom en ik een dame voor mijn huis langs zie lopen, stopt en weer terug loopt om te kijken wat daar nou voor het raam stond. Dan blijf ik heel even in de auto zitten. Het patroon van het ienemienie quiltje heb ik gekocht bij Cora's Cottage. Volgens mij zit zij in Rijswijk of zoiets. Is erg leuk om te maken. Leuk dat je me gaat volgen. Voor mij weer een reden om aan het werk te blijven. Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen