zondag 9 december 2012

Erfstuk


Jullie hadden nog een foto tegoed van de volledige top van SBS. Ik ben er echt heel trots op. En nu ook nog een prachtige boarder uitgezocht en een back. Het wordt een echt hollands "meesterstukje". Nou ja, meesterstukje van Tamara dan.
Eigenlijk wilde ik deze quilt weggeven. Dat stuitte al op groot bezwaar van mijn mannetje. Maar ik dacht, ik doe het toch. Totdat ik in de winkel zei dat ik hem weg ging geven. Oeps, dat mocht echt niet van de dames. Maak dan voor die ander maar een makkelijke quilt maar niet deze. Of ik gek was geworden. Nou nee, dacht het niet.

's middag kwam er een friese dame in de winkel en die zei. Je moet ze niet nu weggeven maar als je er straks niet meer bent dan zijn de quilts voor je kinderen en dan hebben ze toch een mooi erfstuk. Dat vonden wij een hele mooie gedachte en die hou ik zeker vast. Ik maak erfstukken.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilt en wat een mooie stofjes heb je uitgezocht.
    Terecht dat het een erfstuk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch jammer dat de dames niet op de foto wilden en je alleen hun handjes ziet.
    Ik ben zo benieuwd hoe je quilt er straks uitziet met border. Vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Tamara, petje af hoor!!! FANTASTISCH! En dan mijn lievelingsrand er omheen.... goegedaan zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pronkstuk!! Dat idee van maak er een erfstuk van vind ik een super idee. Hier moet je echt eerst zelf heel lang van genieten.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen