woensdag 19 december 2012

Sylvia's Bridal Sampler

Het is toch gelukt. Vanmorgen kon ik niet meer bloggen. Heb alles geprobeerd maar het lukte niet. Nu blijk ik twee accounts te hebben. Gelukkig kwam ik daar vanavond achter en nu kan ik jullie toch op de hoogte houden van de vorderingen met de SBS. De twee randen zitten er aan al had ik daar wel mijn Ipad bij nodig om het You Tube filmpje te volgen hoe ik het netjes moest krijgen op de hoeken. Ik heb het filmpje wel 50x  opnieuw gestart en het is gelukt. Nu lig ik al twee dagen op de grond om de quilt door te rijgen. Krijg er zere knietjes en zere vingers van. Het is het minst leuke werk van quilten. Maar het moet gebeuren en ik heb er straks alleen maar profijt van. Mijn man kon het niet laten om een foto te maken van mij aan het doorrijgen.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig kunnen we je weer volgen! Hij is werkelijk prachtig Tamara! Dat gekruip over de vloer is op z'n zachtst gezegd 'not funny' maar het is de moeite waard! Groetjes Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pracht van een quilt , maar je zult wel blij zijn als het rijgen klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, je moet geen grotere quilts maken, dan moet je ruimer gaan wonen.... hahaha!!! Sorry, ben nog steeds melig! Mooie quilt!!!

    BeantwoordenVerwijderen