vrijdag 16 augustus 2013

Work in progress

Weinig geblogd, maar heel hard gewerkt de laatste weken. En natuurlijk ook leuke dingen gedaan. Naar de Gay Parade geweest. Om 11.00 uur zaten we er al helemaal klaar voor terwijl de botenparade pas om 14.00 uur ging varen vanaf het IJ. Dan komen ze op zijn vroegst om 14.30 uur langs de westertoren en daar zaten wij. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wachten op deze dag tussen allemaal gezellige, leuke, in het roze geklede mensen was zeker geen straf. Wat was het weer een geweldig feest. Laat Poetin hier maar eens komen kijken hoe wij dat doen. Heb elkaar lief mag je toch niet bestraffen? Laat iedereen in zijn waarde. Ik heb nog wel een mooie foto voor mijn directie gemaakt. Ik werk nu voor Koninklijke Johan Enschedé en die drukken onze papieren euro's. Wij doen dus veel zaken met vooral de Nederlandse bank en laten die nu ook een prachtige boot hebben.


Met de prachtige tekst "Niet alleen het goud blinkt bij de Nederlandse Bank". Mijn directie moest er best om lachen.

Naast iedere maand wachten op de BOM van Reiko's Mysterie Quilt en Letters from Belton Grange ben ik druk bezig met mijn grote liefde The Burnt Quilt.

Nadat het middenblok helemaal geappliqueerd was moesten de eerste randen erom heen. Ik maakte me best druk of ik dat allemaal wel netjes deed en of het wel zou passen. Maar gelukkig, tot nu toe gaat het allemaal voorspoedig.

Eerst de haaitandjes erom heen en daarna weer een sashing en daarna de schulprand. Daar ben ik nu mee bezig. Natuurlijk heb ik ook al veel eitjes geknipt en die moeten nog geappliqueerd worden op de schulprand.












2 opmerkingen:

  1. Nou dat is gek, dat we beide dezelfde kleurstelling hebben! Ook erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is puur toeval Judith. Had de stofjes al maanden in huis. Maar er komen nog genoeg verschillen als ik lees dat jij ook met rose gaat werken en dat komt er bij mij niet in.

    BeantwoordenVerwijderen