zaterdag 12 oktober 2013

Gezellig!

Even met mijn dochter winkelen altijd gezellig! Zij heeft net als ik een hekel aan 'winkel in, winkel uit'. Wij  houden niet van shoppen en willen het liefst in de eerste winkel slagen. En laat dat nu lukken vandaag. Heerlijk. Genoeg tijd over voor een broodje in de stad en als toetje een ijsje bij van der Linde.



Dubbel geslaagd! 

Natuurlijk wel even bij Elsbeth langs geweest en ze hebben weer zulke mooie stofje binnen gekregen. Prachtig! En dan ook nog even bij de buurvrouw langs voor een muziekstofje. 



Nu ligt de kerstquilt klaar om met naald en draad lekker te gaan appliqueren. Maar nog even geduld want er lag bij Elsbeth ook weer een BOM van Belton voor me klaar. Weer een prachtig blok. Al is het blok op de foto niet zo mooi. Je kunt aan de stofjes wel zien dat Annelies weer een prachtige combinatie heeft gemaakt.




Ik ga weer snel verder! 

3 opmerkingen:

  1. Kwam vast door het weer dat je meteen slaagde. Ook wij waren in de eerste winkel meteen klaar met een winterjas voor jongste dochter. Meestal zijn we wel wat meer weekendjes kwijt.
    Wat een mooie stofjes en mooi blok.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het stofje met muzieknootjes nog gevonden hebt!
    Was weer gezellig :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze blokken van Belton vind ik echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen