zaterdag 2 november 2013

in aantocht!

Nee, Sinterklaas is nog niet in aantocht. Maar het laatste blok van Reiko Kato wel. Zo heb ik vernomen. Hij is weer erg leuk en we weten eindelijk hoe de mistery quilt eruit gaat zien als hij af is.
En ook dat is geweldig. Dat wordt weer vaak in de brievenbus kijken of er al een pakketje is.
In de nieuwe quiltmania heb ik gelukkig een preview van wat me te wachten staat.




Ondertussen ben ik druk aan het appliqueren met mijn kerstquilt. En de top zal vast af zijn voor kerst maar het quilten zal zeker in 2014 gebeuren. Tenslotte komen Reiko Kato en Belton er nog tussendoor.

Het fijne van appliqueren is, terwijl het best moeilijk is met mijn ongevoelige vingers, dat je zo snel resultaat ziet. En het is gewoon ontzettend leuk om te doen. Ik vond vroeger borduren altijd heel erg fijn, ik denk dat dit er dicht in de buurt komt. 
En er zijn al een paar blokken van de kerstquilt af. Zo leuk! 











Er ligt heel wat strijkwerk op me te wachten. Nog drie blokken appliqueren en dan strijk ik alles in 1 x. 



2 opmerkingen: