zondag 6 april 2014

lang geleden!

Het is alweer een maand geleden dat ik iets plaatste op mijn blog. Maar niet stil gezeten hoor.  Vorige week zondag naar Hilversum gereden om de 70e verjaardag van mijn schildersjuf Joke van Olm te vieren. Dat kleine koppie links wat er nog net achter vandaan piept, dat ben ik. Ben nooit zo dol op foto's. Ik hoop wel dat Joke nog heel lang les blijft geven. We kunnen niet zonder haar.



En eindelijk waren alle stofjes binnen van de Mount Mellick quilt van Di Ford. Wat een stress voor Petra Prins. De stofjes lieten maar op zich wachten. Pfff. Voor het ruitje is een goede vervanger gevonden en de rest is geluk iets verlaat allemaal in huis. De rondjes zijn zo handig te maken. Met een hulpmiddel krijg je perfecte rondjes.




 En daarna natuurlijk alle rondjes op de achtergrond stof bevestigd. Daarna de rand in en elkaar en het resultaat werd prachtig.


Nu maar weer wachten op de stofjes voor de volgende rand. Deze wordt vast ook prachtig.

Ook mijn schilderijtje is weer een stukje verder. De rommelzolder wordt al een echte rommelzolder al is de vloer nog veel te donker. Maar dat is het laatste waar ik me zorgen over moet maken volgens Joke.


En ook het randje per week hou ik nog netjes bij al heb ik daar vorige week wel moeite mee gehad. Het waren twee pittige randjes maar het is weer gelukt.


Nu weer verder met de Burnt, het quilten van Belton en een nieuwe quilt waarvan ik de naam nog niet mag vertellen. Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn veel verschillende projecten. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent druk met van alles. Leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal nog even bij vermelden dat Tamara in de vrije tijd die ze heeft, ook nog puzzels op de IPad maakt en televisie kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws lees ik op de website van De Sampler. Hartelijk gefeliciteerd en heel veel succes. Ik blijf klant!
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, ik lees net dat je De Sampler voort gaat zetten, wat een fijn nieuws! Veel succes ermee, en als ik weer eens in Haarlem ben kom ik langs. Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rondjes lijken me inderdaad ook erg handig, ik doe het vaak met die ijzeren ringetjes die je bij een doe-het-zelf zaak kunt kopen maar die zijn vaak net iets te dik.
    Lees net op facebook dat je the sampler over gaat nemn. Wat ontzettend leuk. Ik ga er meestal heen als ik vanuit Limburg naar schoonmoeder die in Haarlem woont, ga. Volgende keer kom ik zeker aan. Ben nu al benieuwd naar de nieuwe stoffen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen