zondag 2 oktober 2011

Binnenkijken in het grachtenhuis (5)

Op de 2e verdieping de eetkamer en de ouderslaapkamer. Voor de blauwe kast op de slaapkamer heb ik veel moeite moeten doen. Mijn man ging in Frankrijk een wandeling maken en vroeg of ik mee ging. Tegen mijn zin ben ik mee gegaan. Er was mij tenslotte een prachtig uitzicht beloofd. Met veel pijn en moeite stond ik eindelijk boven op de berg. Het uitzicht was prachtig, toegegeven! Gelukkig beloofde mijn man dat hij dat kastje voor me ging kopen wat ik in een heel klein winkeltje had zien staan aan de voet van de berg. Alle energie was gelijk weer terug.


In de eetkamer staat mijn trots. Op het oude theekastje staat mijn wedgewood theeserviesje. Ik zou er graag nog 2 of 4 kop en schotels bij willen. Maar ik wil zoveel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten