vrijdag 5 april 2013

Longarm machine

Vanmiddag heb ik een privé workshop gehad van Clazien Zwaan, Kennemer Quilthuis. Quilten op de longarm machine. Wat is dat geweldig om te doen. Het is dat ik de financiële middelen niet heb om zo iets aan te schaffen. Is maar goed ook trouwens. Ik zou de hele dag achter die machine staan. Wat is dat leuk om te doen zeg! Ben helemaal enthousiast. Kijk nu al uit naar maandag. Dan ga ik de hele dag op de longarm machine quilten. Dan ga ik Sylvia's Bridal Sampler quilten. Nu heb ik alleen nog maar mijn proefwerkje.

1 opmerking:

  1. Dat is een geweldige workshop geweest. En dat je nu maandag zelf je quilt mag doorquilten daarop. Kan me voorstellen dat je er naar uit ziet. Mogen we het eindresultaat ook nog zien? Veel plezier maandag. Joke

    BeantwoordenVerwijderen