zaterdag 27 april 2013

Oh Dear, mrs. Tompkins aka "The Burnt Quilt"

Ik heb een beginnetje gemaakt met The Burnt Quilt (Oh Dear mrs. Tompkins.  Het middenblok. Ik kan natuurlijk zo een middenblok The Tree kopen bij Den Haan en Wagemakers. Maar nee, ik ben eigenwijs en ga het blok appliqueren. Even tekenen en de initialen en het jaartal aanpassen en dan de stofjes erbij zoeken. Ik heb het jaartal maar veranderd in 2014. Ik denk niet dat de quilt eerder af zal zijn. haha. Nu nog even aan het puzzelen met mijn initialen. De T en de G in het juiste lettertype en in de juiste grootte uitprinten. Natuurlijk heb ik nooit genoeg stofjes in de juiste kleuren en/of motief. Daarvoor moet ik toch echt naar Veldhoven volgende week. Heb er zin in!!

3 opmerkingen:

  1. Heel veel quiltplezier met de "Burnt".Zij is zo leuk en verslavend om te maken.Ik heb de mijne af na 2 jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien moet de 4 van 2014 wel een 5 of een 6 worden! :-))

    BeantwoordenVerwijderen