zondag 22 september 2013

Verliefd!

Ja echt, tot over mijn oren verliefd. Op wie? Nou, meer op wat! Op mijn stofjes die ik heb gekocht voor mijn WIM, kerstquilt. Ik heb ideeën in mijn hoofd maar ik kan nog nergens echt een goed patroon vinden. Vorig jaar stond in de kerst quilt vintage een heel leuk idee maar het is nog niet helemaal wat ik zoek. Dus ga ik dat patroon maar gebruiken als basis en maak ik het toch weer iets anders. De stofjes is een stapje verder in het creatieve proces. Ik ga ook zeker niet beloven dat hij deze kerst al af is. Ik weet bijna zeker dat dat niet gaat lukken. Er liggen nog een paar WIP'pen. In mijn koppie werkt het zo dat eerst alles af moet voor dat ik aan iets nieuws begin.




Vandaag heb ik de blauwe sashings en cornerstones aan de Belton Grange gezet. Hij wordt prachtig, al zeg ik het zelf. Belton en Reiko liggen nu dus beiden weer terug in hun mandje te wachten op de volgende BOM. Ik moet natuurlijk ook verder met The Burnt. 



Ach, de blaadjes vallen van de bomen en de temperatuur daalt verder richting herfst. De winter is al weer in aantocht en dan is een kerstquilt ook heel leuk om te maken. Ik sta in dubio . . . . . . 

Dag allemaal! 

1 opmerking: