zondag 1 september 2013

van alles en nog wat!

Het is leuk om met verschillende projecten bezig te zijn. En tussendoor moet er ook nog echt gewerkt worden. Maar ik kijk altijd uit naar de avonden en de weekenden om verder te werken aan mijn projecten. De burnt quilt heeft deze week even stil gelegen omdat er weer een BOM binnen kwam van Belton Grange en die moest ook af.



 Het schulprandje is af en moet nu nog geappliqueerd worden op een brede sashing. Eerst maar even rijgen of het allemaal past.  Er zijn genoeg ovaaltjes geknipt om ook te appliqueren.



Afgelopen week de bom van Belton Grange in elkaar gezet. Nu wachten op de volgende BOM. Daarmee worden de sashings ook verzonden en kan ik het tot een geheel maken.




En tussendoor zijn we nogmaals bramen wezen zoeken. Nou ja? Zoeken? Plukken gewoon! Zoeken was niet meer nodig. Het zag paars van de bramen. Ik zag zoveel dat ik niet meer wist waar ik moest plukken. Kwam door de droogte zei een heer die langs kwam fietsen door de duinen van Bergen. Wij hadden iig weer 5,4 kilo bramen om jam van te maken.




Nu hebben we helemaal genoeg potten jam om de winter door te komen. Heerlijk! Ik ga weer gauw verder met mijn burnt quilt en stiekem elke keer in de brievenbus kijken of het volgende blok al binnen is van Reiko Kato. Ik heb al een preview gezien en hij is weer prachtig. Tot de volgende blog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten